Sjuk

Två kvällar utomhus i tunn kofta har satt sina spår - jag är jätteförkyld! Promenaderna från bussen hem har givit mig en ganska o-härlig försmak på vad som komma skall, hösten alltså... KALLT! Jag har ont i halsen och är snuvig och alltihopa, inte kul!
Det har inte blivit mycket bloggande från min sida på sistone, inte ens några små outfitbilder har jag bidragit med... men jag har helt enkelt inte haft tid! I onsdags var jag på min konstkurs där jag först hjälpte små söta sjuåringar att göra figurer och skålar i lera och sedan själv målade av flaskor (tråååkigt, jag vill måla på riktigt).
I torsdags var jag på Liseberg och såg inga mindre en Mando Diao, supertrevligt. Dom var bra och dom var bättre nu än förra gången jag såg dom. Fast jag kan typ bara dom gamla låtarna...
Igår så var jag först på Marit Bergman på Bengans, och Marit var jättebra, lika bra som vanligt! Hennes nya skiva är så bra, alla måste köpa! Hon spelade tre låtar, pratade lite med henne efteråt men dom hade bråttom till planet så det får bli mer nån annan gång. Åkte vidare till Liseberg där Timo Räisänen spelade i Musikpaviljongen, han är tuff.

Nu orkar jag inte sitta här längre, måste gå och lägga mig och sova eller nåt.
Senare idag hade jag tänkte sy lite, nu när jag äntligen införskaffat mig tråd. Alltså sytråd är sjukt dyrt! 2 "rullar" med 200 meter på varje kostade tillsammans 60 kronor! Det tycker iallafall jag är dyrt.

Sen måste jag bara skryta lite "å min vännina beas vägnar", eller säger man så? Haha, hon har iallafall varit på Universal Studios i Los Angeles och kollat på när dom spelat in Desperate Housewifes! Beas kommentarer över detta var att skådespelerskorna tydligen varit väldigt diviga och varit tvungna att ta omtagningar hela tiden!

/Amanda


Kommentarer
Postat av: jessica

usch vad jobbigt! krya på dig!

Postat av: fniss

ett tips: åk på ikea och köp sytråd! dom är apigt billiga men funkar lika bra som dyra trådrullar :)

2006-09-09 @ 19:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback