Stilletos and broken bottles, I'm spinning around in circles

Hej på er gullungar. Nu är jag hemma igen! Jag har haft två helt underbara veckor i London. Här ovanför är tre exempel på trevliga stunder; Sussie och jag, cupcake från Broadway Market och sol på terassen.
Dock har jag har verkligen haft sån otur de senaste dagarna att det inte är klokt. Det började med att jag blev jätteförkyld och mest sov bort ett par dagar. I lördags blev mitt pass stulet när vi var ute, fick fixa ett provisoriskt pass för 141 pund. Jag kan inte visa er särskilt många bilder från resan, för kvällen efter det blev min systemkamera stulen. Gråter lite när jag tänker på det. Till råga på allt fick jag lägga mina sista pengar på en ny resväska på Stansted eftersom min gick totalsönder på vägen till flygplatsen...

Samtidigt så hade så mycket värre saker kunnat hända. Och jag knäppte iallafall ett par stycken bilder med min kompaktkamera, så det får ni snart se mer av!
Amanda

Kommentarer
Postat av: hanna

åh, høres både fint og dumt ut. men har du noen londontips? reiser på fredag!

2010-06-23 @ 06:45:33
Postat av: bella

Gudskelov att du är oskadd i allafall! Men... usch! Jag har då längtat efter dig!!

Postat av: Tuva

Oj så spännande, älskar London!

2010-06-23 @ 16:50:37
URL: http://lonesomemama.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback