Way out West 2010 genom min kamera

Vi har kommit fram till att det här årets Way out West var ett av de bästa hitills! Det har utvecklats så himla bra sen det började. Jag ser redan fram emot nästa år.
Amanda
Vi inledde festivalen med att se JJ på Världskulturmuseet. Såhär mycket folk var det där! Spelningen kunde varit så mycket bättre om det hade varit bättre ljud.
Fredagen var en fin dag, men jag tog nästan inga kort förutom den här när vi är på väg till skogsfesten bredvid området (eftersom vi fick nog att kö till klubbarna redan under torsdagskvällen)
På lördagen spelade det så många bra band! Först ut var The Drums. Skitbra! Och söööta.
Då var vi nöjda!


Anna också!
En välförtjänt konsertpaus. Mattias och jag

Sedan var vi på Mumford & Sons, Girls, och lite här och där. Helt plötsligt blev det dags för Håkan att spela! Det var sjukt bra, en av mina bästa Håkan-spelningar, lätt.
Elin och Helin
Dansa
I väntan på La Roux satt vi på en brygga på backstageområdet och softade med den här utsikten, hälsade på änder och spanade in Alexander Skarsgård och sådär.
Sen gick vi till skogsfesten och där djade Jens Lekman. Här är han och Voita!

Kommentarer
Postat av: felicia

snygga bilder juuu

Postat av: ellen

DU ÄR SÅ SJUKT SNYGG AMANDA!!!!!!!

2010-08-19 @ 01:27:04
URL: http://hejellen.devote.se
Postat av: Anna

hahaha det ser ut som om jag gjort en läppförstoring, tandreglering och lagt på mig tio kilo. tack amanda <3

2010-08-19 @ 02:02:13
Postat av: Mari

Olivia var fin på håret :)

2010-08-19 @ 07:04:27
Postat av: miriam

vill ha din pariströja <3

2010-08-19 @ 22:30:32
URL: http://wedgeheel.blogg.se/
Postat av: johanna

Världskulturmuséet var så himla häftigt, där dansade jag både på fredan' och lördan'!

2010-08-22 @ 12:23:44
URL: http://gudjonsdottir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback