But suddenly now I know where I belong, it's seven hundred miles and it won't be long

Från Way out West. Foto: Nina
Det här är stora lämna staden-helgen. Iförrgår sa vi hejdå till Jenny (Berlin), igår sa vi hejdå till Sara (Malmö). På lördag åker en som jag kommer sakna mycket och på söndag åker två av mina bästa vänner. Jag hatar farväl, så just nu känns allt ganska vemodigt. Kan någon sakta ner tiden liten, jag hinner ju inte med! Befinner mig någonstans mellan förnekelsestadiet och tårarna, närmare tårarna när jag lyssnar på den här spellistan.
Amanda

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Trist, men ack vad spännande med nya äventyr! Lycka till i London!

Postat av: emelie

amanda jag älskar ju dn blogg!!



har bara glömt att säga de



ps. snart sees vi!

2010-08-29 @ 12:42:20
URL: http://emeliel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback