Tisdag

HEJ!
Det är verkligen helt sjukt längesedan jag bloggade nu, vet inte riktigt vad som hände men jag behövde nog lite bloggsemester! Jag tänkte faktiskt skrivit innan Emmaboda, men hur jag än försökte så kunde jag inte ladda upp några bilder. Kom på nu att filerna var för stora, ööh. Jaja, hoppas ni har en underbar sommar! Det har jag, även om jag jobbar mest hela tiden. Men detta är första sommaren på länge som jag inte kan räkna alla gånger jag har badat!
Jag vill också passa på att säga hej till alla fina läsare vi träffade under festivalen, puss på er och på er andra med. Nu ska jag kolla på True Blood, som jag längtar efter hela veckorna...
Olivia












Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

vilket fint fat att äta en morgon/kvälls/nattmacka på. eller något annat gott. groddar kanske. eller chips. gott på olika sätt.

Postat av: lillemor

Vi hade en fin dag på ön! Puss!

2010-08-04 @ 10:56:46
Postat av: alice

Jag var psykot som sprang fram till er två när ni stod och åt och sa "Hej. Jag läser er blogg. Och ni är jättebra" Hejdå". Hehe. Puss.

2010-08-05 @ 15:51:02
URL: http://enkelv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback