Köpenhamn

I helgen var jag och Mattias i Köpenhamn. ÅHH vad jag vill flytta dit nuuuu. Älskar danskarna, och språket, och alla fina ställen. Tyvärr hade min favorit Café retro sommarstängt, men det betyder ju att jag måste åka snart igen.
/O




Lunch på café Salonen




Smörgåsarna var som små konstverk! Fast inte så goda tyvärr, haha.




Sen var vi tvungna att sitta på bänken utanför en stund, för där var så satans fint.






På hotellet.
På kvällen gick vi och åt på
Tony's. Pastan med hummer och musslor var den godaste pasta jag ätit i hela mitt liv. Och inga kort tog jag.


Söndag såg ut såhär, oavbrutet ösregn. Så det fick bli till att dricka varm choklad och svära lite över att COS inte var öppet. Sen åkte vi hem!

Kommentarer
Postat av: Rebekka

Det er sjovt/roligt at du har det med København som jeg har det med Sverige :) Synes svensk er et meget flottere sprog. :)

2010-08-12 @ 15:09:11
Postat av: lillemor

Vilka fina bilder! Puss

2010-08-13 @ 09:44:22
Postat av: frida

så mysigt. och fina bilder!

Postat av: Rigby

åh så fina bilder! =)

2010-08-13 @ 23:23:45
URL: http://tisdagsbla.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Olivia, jag tycker att du kan göra en guide över Köpenhamn! Det hade vart så fint. Vart man köper den bästa maten, bra hotell och shopping osv! Det hade vart fint, och väldigt behövligt!

2010-08-15 @ 22:14:36
URL: http://www.voulang.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback