I'm going where the weather suits my clothes

Ursäkta min frånvaro från bloggen, jag har haft så galet mycket att göra den här veckan. Men nu är i alla fall ett antal grejer avprickade från listan, skönt. Och idag är det Valborg, sneglar ut genom fönstret: regn.
Här är ett par bilder som jag knäppte igår när jag tog en välförtjänt pluggpaus! Hände ju massa kul saker i stan igår.
Vi gick på Josephines fotoutsällning på King Kong Vintage!
Tror det kan bli ett riktigt bra ställe! De öppnar i juni.
Sedan tog vi spårvagnen in till stan igen, till Da Matteo's nya ställe; Panetterian. Himmelriket typ! Mmm, underbar gratis mat så långt ögat kan nå!
Hur gött är det inte att man kan slå sig ner utomhus på bakgården och bara hänga lite? Jag älskar kvällsljuset
Hej Elin!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Åh :'D vart ligger nya da matteo?

2010-05-01 @ 02:05:16
Postat av: Amanda

Hannah: Det ligger typ mitt emot det gamla (på magasinsgatan) rekommenderas varmt!

Postat av: Agnes

tycker att det är kul att ni hittat tillbaka till blogg.se

2010-05-01 @ 11:08:53
Postat av: cissi

det där ser väldigt trevligt ut!

2010-05-02 @ 14:33:52
URL: http://www.cissi.blogg.no
Postat av: linnéa - my deer.

åh vilket fint tips! måste testa! mat, nom nom nom.

2010-05-02 @ 22:54:15
URL: http://mydeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback