Today is the day

Japp! Idag är dagen helt enkelt! Marits nya skiva är här. Guu' så trevligt! Fast jag har tyvärr inte hunnit lyssna igenom den än (fast det gjorde vi ju på kollot höhö VIP liksom) men imorgon ska jag lyssna. Aja, detta firas iallafall genom att jag dagen till ära bär Marit-klänningen! Imorgon ska jag nog antagligen på Mando Diao, tro't eller ej. På Liseberg. När jag såg dom på Liseberg för några årsedan (typ två-tre kanske??) så tyckte jag inte att dom var så suuuperbra, men dom kanske har utvecklats nu? Då hade dom ju bara släppt en skiva... Sen är det ju mysigt att vara ute lite på kvällarna innan det blir så ryyysligt kallt.

Kom nästan precis hem från min lilla konstkurs. Det var trevligt såklart. Kul att träffa alla igen och så har det börjat massa små söta gullungar i småbarnsgruppen som jag ska ta hand om! Wiiie, mys.

Jaja... Ska ringa B nu


Kommentarer
Postat av: Julia

Snygg klänning! Var har du införskaffat den?

Postat av: Anonym

Mando har släppt 3 skivor och är bäst ^^, hade tänk sticka till gbg och se dom, men så kommer de ju till Malmö =D

fiina kläder!

2006-09-07 @ 09:31:19
Postat av: Lisa

Imorgon är dagen också! signering =)

2006-09-07 @ 23:22:22
Postat av: Jess

jättesöt klänning:)

2006-09-08 @ 11:02:40
URL: http://jessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback