Still haven't found

101803-181

"HALLOJ HALLOJ".... (denna hälsningsfras är enbart tillägnad Anna, he he he he he)

Hej. Idag har jag typ haft fullt upp skulle man kunna säga.
Jag har varit på en skiiiitcooool föreställning på Aranässkolan (Olles skola alltså). I den medverkade både Olivia som gjorde ett förträffligt framförande i kören och Timo Räisänen och två av hans spelmän med en superb akustiskt liten minispelning. Olivia kanske berättar lite mer om detta? Jag tycker hon ska skyta med att hon har dansat bakom Timo and the gang i en låt iallafall... det var coolt tycker jag iallafall. Jag kan ju skryta om att jag har ätit av Timos godis... Eller jag och Bea gick upp till deras loge efteråt för att typ pratelitprata lite, men dom var nånannanstanns och tur var väl det för jag visste inte vad jag skulle säga men iallafall så tog vi deras godis (fast vi fick det för dom hade sagt till Bea tidigare när hon intervjuade dom att hon fick ta det eller nåt).
Sen shoppade jag lite. Guuuu' så härligt. Jag visar imorgon.
Sen gick jag till the konstkurs. Lärde de små barnen hur man blandar brunt. Sen så gjorde vi (jag) ansiktsmålningar på de flesta jag kom åt.

Idag hade jag på mig knästrumpor (H&M's overknees, sätt många som köpt sånna men ingen som använt dom?). Trodde jag skulle känna mig obekväm i det men icke då det gick så fint så. I like them yes I do. Klänningen är 2ndhand, koftan från Mango, skorna från Nilson och skärpet och diademet är från H&M. Sjalen är mammas från Turkiet.... Nu skriver jag så töntigt så jag tycker det är bäst att jag avslutar här! Godnatt önskar Amanda



Kommentarer
Postat av: linnea

ja undrar fortfarande! vem är storasyster, vem är lillasyster?

2006-09-27 @ 22:48:55
Postat av: Vintage* Jessica

Lika söt som alltid :)
älskar din klädstil :)
blandar hej vilt men ojj så snyggt

kram J

Postat av: palea

amanda är lillasyster, olle är storasystern
fats ja trodde de va tvärtom eller ja..mer tvillingar. först

2006-09-27 @ 23:13:16
Postat av: sorbonne

Jätte,jätte härlig outfit!! Klänningar i arméstil är så sött!

2006-09-28 @ 18:53:12
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: tessi

snygg outfit tycker jag!

2006-09-28 @ 19:26:02
URL: http://teeres.blogg.se
Postat av: tara

Så snyggt!

2006-09-29 @ 18:38:00
URL: http://rabarber.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback