Klänning kappa stol

101803-94


Här är ännu ett kollage! Det har blvit en del sånna nu... ni får säga till om det känns tjatigt?? But  I find it kind of funny.
Att göra dom alltså. Det är typ som att sitta och klippa ur tidningar och klistra ihop, I love Photoshop. Det är så kul när man lärt sig iallfall liiite mer en att bara ändra ljuset på bilder t.ex. Kom på ett sätt att få in lite inredning i kollagen också, haha. En stol från Svenskt Tenn. Jag älskar Svenskt Tenn och Josef Frank! Och Carl Malmsten, jag kopplar alltid ihop dom lite.
Har bott på ett hotell precis bredvid när jag varit i Stockholm två gånger. Där finns många frestande saker. Tyvärr har vi bara haft råd att köpa en bricka en så länge! Haha, det är dyyyrt. Men jag ska nog spara till Manhattan-väskan. Ni vet vilken jag menar kanske?
Klänning, Millie. Kappa, Burberry London. Ankelboots, Vagabond. Stol, Svenskt Tenn.

/Amanda


Kommentarer
Postat av: Hanna

jättefint amandis:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback