Bokmässan

101803-176
HALLÅ... Idag har jag varit på bokmässan med Bea och Lisa. Köpte ingenting förutom en liten pocketbok, Dawit och friheten - om den svenske samvetsfången och Eritreas inställda demokratisering. Annars gick vi mest runt och kollade och åt gratis godis och spanade efter kändisar... fast vi såg typ inga mer en Markus Birro och Katarina Janouch, om man kan kalla dom kändisar? Kanske.

Dom hade värsta grymma replokalen (typ en husvagn där det fanns trummor och massa gitarrer och sånt kul) där vi var läääänge, ända tills vi var tvungna att gå för folk stod på kö. Nu är det bestämt, vi ska ha ett band, vi måste bara rycka upp oss och hitta en replokal i  närheten. Än så länge kan vi bara spela en låt, men det blir nog bra! Jag äääälskar att spela trummor, det är så kul. Fast jag ska nog typ spela gitarr och sjunga i bandet.... för Bea är kung (drottning) på trummor.

Jag har på mig: Blus och väska, 2ndhand. Shorts, Mango. Skor, Din Sko (Olles). Skärp, mormors gamla.

HA't BRA! Supervänliga hälsningar från Adnamiz


Kommentarer
Postat av: Karolina

riktigt snyggt!

Postat av: emelie

supersöt outfit! :D

2006-09-25 @ 13:45:02
Postat av: Vivvi

Urtjusigt!

2006-09-25 @ 16:37:27
URL: http://houseofvivvi.blogg.se
Postat av: Anonym

var köpte du den överheta väskan?

2006-09-28 @ 17:29:50
Postat av: Mimo

Snyggt as hell!

2006-10-01 @ 21:43:15
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: Jensaurora

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2008-06-03 @ 11:17:14
URL: http://jensaurora.personalfanpages.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback