Arg

Kom hem från Kungsbacka för en stund sen! Vi åkte först till Röda Korset och där fanns det faktiskt en del fint, men jag orkade/hann inte prova så det slutade med att jag bara kom därifrån med en jacka och en bit senapsgult tyg (trrrrreeeendigt och från fyndlådan meaning att det kostade två kronor). Alltså, jag gick till jackhörnet och letade efter en jacka i snyggt rutigt ylletyg att sy om... Letade igenom rad efter rad... hittade en jacka i fint tyg och som såg ut att vara lite mindre: JAAA! Prövade, insåg att det var gigantiska axelvaddar på den (huuuu jag fasar för när det blir modernt igen - eeeuw!) men tänkte att: ja men det är bara att plocka bort dom och fixa till axlarna lite så är den prima. Kom hem och tog bort axelvaddarna, prövade jackan och den var för stooor och fel så nu måste jag fixa till den ännu mera. Typ köpa ett mönster och plocka bort fodret och jag vill bara ha min jacka nu nu NU! Jaja, hoppas det blir bra tillslut??
Dessutom så slarvade Moa bort mina nyinköpta diadem på Kungsmässan! Och så gjorde mamma pasta med mögelostsås, blä. Irriterande dag.
Men! Jag har iallafall köpt en söt t-shirt från Åhléns!
Imorgon så ska jag köpa tråd (och kanske något sött på H&M, har ju en bonuscheck på 200 kronor!)
HARE BRA! /Amanda


Kommentarer
Postat av: PrettyInPink

fin blogg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback