Heartbeats in Mailbox

  
Hej hej hej hej hemskt mycket hej! Inget bloggande för mig de senaste dagarna men nu är det dags! Det här inlägget kommer att handla om vad jag gjorde i onsdags... Spänannde va? Jo, först så åkte vi in till Gymnasiemässan i Göteborg med klassen... Det var... ganska jobbigt och jag fick ingen mer koll på vad jag vill gå direkt, fast jag vet väl redan ungefär men ja det var mest massa jobbigt folk som sträckte fram lappar, "Ta den här, ta den här" och "Är du intresserad av teknik/hästskötsel/friidrott?". Ganska tröttsamt så jag och Anna gick till Ica och köpte glass och fikade lite istället.

Senare så åkte jag + min lillasyster och min pappa till Göteborg igen, Marit Bergman på Trädgårn! Först var min kompis Korro (Steso Songs) förband, det var jättefint för hon är så himla duktig och cool.

Efter det andra förbandet, Consequenses så intog Marit scenen med fräckaste låten, "You can't help me now", det var mycket mycket bra och så var även resten av konserten. Det var kul att se hela bandet, kom fram till att jag bara gjort det en gång och det var ju jääättelängsen! Marit är så fin och bra, den speciella känslan jag alltid får på hennes konserter infann sig direkt. Sen fick ju vi en låt tillägnad oss också, "Den här låten tillägnar jag alla Popkollotjejer som är här ikväll", och det var I will allways be your soldier! Wiho, fräckt och väldig roligt! Fick en liten pratstund med söta Maggan efteråt och en liten fotosession blev det också, höhö. Vi äää ju för snygga azzå!   
    

Här är lite grejer som införskaffades,
Två Steso Songs-pins och så fick jag
denna urtjusiga söta t-shirten.


Japp, det var det. En mysig dag... Ni får gärna besöka min bilddagbok (där jag kort och gott heter Amanda) och kika in fler exklusiva bilder. Hoppas allt är bra med er! /Amanda


Kommentarer
Postat av: bruden

Du är så söt söt söt! Man vill ju bara äta upp dig :)

2006-10-13 @ 15:50:16
Postat av: bruden

Btw: var på Marit när hon var i Hulstfred förra veckan. Och det var bra såklart!

2006-10-13 @ 15:50:57
Postat av: my

måste bara fråga, det jättefina halsbandet du har finns det kvar på tjallamalla eller vet du vem som gjort det?

2006-10-13 @ 15:51:48
Postat av: my

finns halsbandet kvar på tjallamalla eller vet du vem som gjort det? jättefint är det iallafall :)

2006-10-13 @ 15:56:23
Postat av: hanna

oh jag vill också ha steso songs knappar! fubb

Postat av: shopoholychic

jag gillar din stil så himlans mycket! grym! vill också ha en röd kjol... ska ut på loppisrunda imorgon och hoppas på att hitta en då :)

2006-10-13 @ 22:35:50
URL: http://shopoholychic.webblogg.se
Postat av: anneli

AAAaahh! Vart hittar du Ben and Jerrys Icecream ? :D herregud va jag saknar den! trodde den bara fanns i USA ^^

2006-10-14 @ 11:25:47
Postat av: clara

sötnos där. Grymt coolt att du kör med glasögonen!

2006-10-14 @ 23:50:25
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Paulina

Härlig röd kjol!

2006-10-15 @ 11:53:51
URL: http://paulina.bloggtopp.com
Postat av: Anonym

det går inte att kika i din bdb, för du har gästlösen. :(

2007-05-11 @ 17:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback