Hard Rock Café

Vill här ge ett officiellt tack till mina fina vänner, tack för en underbar kväll igår, ni är bäst. Jag älskar överraskningar!

Tillbringade alltså kvällen på Hard Rock Café i Göteborg i goda kamraters sällskap. God mat, pasta med pesto och kyckling, och en ännu godare dessert! Ni som har varit på Hard Rock vet kanske vad jag talar om. En sjukt stor brownie i ett stort coctailglas, överöst med ett berg av glass och grädde. Vi delade två stycken på 7 pers, det räckte gott och väl tyckte jag men jag vet inte om Linnea tyckte detsamma, haha. Jag förstår mig inte riktigt på allt det här amerikanska, men det var ändå skitmysigt. Det coolaste jag såg var en kraschad gitarr! Tyvärr har jag inga bilder att visa, min kamera dog när jag skulle ta första kortet och så hade jag inte fler batterier med mig.

Nu är det höstlov och än så länge har jag inte särskilt mycket planerat. Men det blir en heldag i stan, tänkte kanske publicera en köplista lite senare, för alla som är intresserade! Min kära syster har lovat att göra mig sällskap. Och så skall jag förmodligen få till ett litet teaterbesök också. Johnossi på torsdag och bio kanske? Vill hemskt gärna se Djävulen Bär Prada, mest för att jag har hört att
Adrian Grenier är med, ha ha. Många som har sett den? Ären bra?

Ajökens /Olle


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag såg den igår och jag tyckte att den var jätte bra :) Helt klart sevärd!

2006-10-28 @ 13:01:30
Postat av: Bloggnewbie

Jag tycker nästan *allt* de serverar på Hard Rock Cafe är supergott!

Postat av: jag är bäst typ

VARSÅGOD ELZKLING!
tearre nästa vecka! wohoho.
bögen bär prada måste ni också se snart.
PUSS LOVE

2006-10-28 @ 14:34:14
Postat av: lillan

i min mage får det plats mer brownie med glass än somluga tror ^^ det var sjukt gott ju!

men olle, vi skulle ju se bögen bär prada, typ imorgon kanske? eller en annan dag på vårt underbara lov =)
tack och varsegod själv hjärtat!

2006-10-28 @ 15:03:24
Postat av: fniss

jag har sett och den är väl okej men inte mer. skulle inte betala för att se den på bio kan jag säga såhär i efterhand. eller... det skulle vara för adrians skulle isåfall :)

2006-10-28 @ 22:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback