Borat

Var på bio med lilla familjen, på nyöppnade Bergakungen i Göteborg! Vi såg Borat på Sveriges största filmduk, 18x8 meter och 400 platser! Mycket roligare än små biosalonger med typ 100 platser. Så ska ni gå på bio i Göteborg, gå dit! Det ligger inte alls särskillt avsides som många kanske fått för sig, det tar typ fem minuter med spårvagnen från Brunnsparken.
 101803-406
Vip-stället och salongen vi satt i

Filmen då? Jaa... Öh... Efter lovord från många att den skulle vara så hiiiimla bra och sjukt roligt så blev jag faktiskt riktigt besviken! Okej, den var rolig men de flesta skämten tycker jag att det var väldigt låg nivå på... Men vad man tycker beror nog väldigt på vad man har för slags humor, jag vill påpeka att många i publiken skrattade oavbrutet!

Amanda

Kommentarer
Postat av: palea

ojojoj jag tycker den är sjuuukt rolig.
iaf om man bortser från de antsemitiska skämten. men det är ju egentligen inte borat som står för de, utan han drive rjumed amerikanarnas fördomar.
annars är den sjutk rolig. naeknscenen! eller när de käkar ost! hahaha

Postat av: malin

400 platser är väl inget att skryta med, här i stockholm har vi ju Rigoletto Sal 1 med drygt 910 platser ;D

2006-11-19 @ 15:56:19
Postat av: fröken ida

Borat är kul, men håller med, inte alls värd biopengarna

2006-11-19 @ 16:18:54
URL: http://frokeni.blogg.se
Postat av: palea

bergakungen, var det inte den som var typ 10 000 kvadratmeter elle rnågot sådant! sjuukt!

2006-11-19 @ 16:22:27
URL: http://palea.blogg.se
Postat av: Anna

den e så himla sjuuuk! älskar den filmen. haha

2006-11-19 @ 17:38:25
URL: http://dropdeadgorgeous.blogg.se
Postat av: anna

jag förstår vad du menar.. när jag såg den började folk skratt redan i reklamen för att få upp stämningen eller nåt haha :P

2006-11-19 @ 17:55:41
URL: http://fashionfason.blogg.se
Postat av: Anna

Jag håller med, skämten var verkligen på en grymt låg nivå. Jag tyckte dock det var skitkul när han ramlade runder i antikaffären, haha :D

2006-11-20 @ 20:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback