snart är det september

101803-35
Här kommer ett litet kollage som jag har pysslat ihop...

Jag tycker det kan vara ganska svårt att veta vad man ska ta på sig på morgonen för tillfället. Vädret har varit ostadigt, ena stunden är det strålande solsken ute och andra stunden öser regnet ner...

Här är en outfit som jag tror skulle kunna passa! En söt A-linjeformad jacka från Burberry London, skön trikåklänning från Rachel Pally, pumps med praktiskt och tålig sula från Marc Jacobs och så ska man självklart ha en snygg väska till... Helst en från Mulberry.

Kombinera detta med ett par strumpbyxor och ett paraply (för säkerhets skull) så är du ready to gooooo!

/Amanda



Kommentarer
Postat av: Kerstin

Wow - snyggt kollage!!! Jag älskar klänningen!!!

Postat av: charkdisco

du är så duktig amanda!

2006-08-28 @ 18:58:11
Postat av: Michaela

Klänningen var ursöt!

2006-08-30 @ 18:27:57
URL: http://michaelasplace.blogg.se
Postat av: Bohemica

Superfint och fiffigt!

2006-09-04 @ 16:43:33
URL: http://bohemica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback