Grattis till att ni har hittat hit, damer och herrar

Goddagens och välkomna till ännu en modeblogg. Vi är två damer från utkanten utav Sveriges framsida, Göteborg. Vi råkar vara systrar också. Vi kommer behandla de flesta ämnen inom just moderniteter, till exempel kläder, musik och bakverk.
I den här bloggen kommer ni bland annat så se bilder från H&Ms berömda höstkollektion, direkt från provrummet, för det här är bloggen där vi inte bara pratar utan också slår slag i saken och tar oss ut i den hårda verkligheten, med allt vad det innebär. Om vi törs kommer det även dyka upp såkallat Streetstyle inom en snar framtid.
Håll till godo!


välkommen

Amanda,
http://adnama.blogg.se
Årgång: 1991
Sysselsättning: nionde klass.
Intressen: dans, måla, sjunga och spela gitarr och leta second handfynd.
Stjärntecken: skytt.
Musikfavoriter: The Concretes
Stiltips: Allt måste inte matcha.
Favoritfärg i höst: grå.
Nästa tilltänkta inköp: jacka från H&M som ska sys om, ett par oömtåliga höstskor som dessutom ska vara snygga.
Bästa TV-program: Nip/Tuck och Allsång på Skansen.
Favoritfilm: Tillsammans.

Olivia, http://olles.blogg.se
Årgång: 1989
Sysselsättning: andra ring.
Intressen: shopping (helst timtals i billiga second handaffärer), dans, läsa, musik, partaja, skriva, fota.
Stjärntecken: skorpion.
Musikfavoriter: The Whitest Boy Alive, David & the Citizens, Bloc Party och Bob Hund.
Stiltips: skorna gör mannen och tack gode gud för tightsens återkomst!
Favoritfärg i höst: den såkallade färgen nude.
Nästa tilltänkta inköp: höstskor så jag slipper förfrysa tårna.
Bästa TV-program: Nip/Tuck och Six Feet Under.
Favoritfilm: Donnie Darko, Sunes Sommar.


Frågorna hämtade delvis ifrån diverse Mina Vänner-böcker från våran ungdoms glada dagar.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

tack ska du ha! jag gillar dina glasögon skarpt förresten ;)

Postat av: Klara

ÅH VAD KUL :D Jag brukar läsa båda era bloggar med stort nöje.

Ye! Bra initiativ :D

2006-08-22 @ 16:41:04
URL: http://klaris.webblogg.se
Postat av: Ulrika

DONNIE DARKO :D

2006-12-09 @ 23:32:47
URL: http://kilklack.blogg.se
Postat av: Ella

Jag undrar bara lite. En fråga som är direkt till Olivia. Hennes egna blogg är helt underbar den med - precis som Moderniteter och Adnama. Men varför har du fixat att man måste ha lösenord och så? Lite synd tycker jag för det var verkligen min favorit att läsa. Brukade sitta som fastklistrad bara för att läsa alla visdomsord. Jaja. Jag får väl nöja mig med Moderniteter och Adnama från eran familj. Tacksam för svar dock. Har följt eran blogg ända från början så måste även få klämma in någonstans hur mycket jag verkligen gillar den och uppskattar den!

2007-04-29 @ 21:30:58
URL: http://gylleneskor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback