Back to basics

Hallå!

Vad glad jag blev när jag loggade in och såg att även om det nog inte är så många som har "upptäckt" vår blogg ändå kommit lite kommentarer! Jag älskar kommentarer. Höhö. Vi har ju inte riktigt kommit igång än... men jag kan berätta att vi igår gjorde ett till "modereportage", liknande det ni kan se lite längre ner... Tror vi ska publicera det senare, eller vad säger du Olle?

Idag började skolan igen efter ett långt skönt sommarlov, det var JOBBIGT!! att gå upp i morse. Klockan åtta... det är hårt när man vant sig vid att gå upp vid elva. Dessutom började det ösregna när vi skulle cykla också... perfekt start på det här läsåret känner jag. Nu går jag i nian!! Ojojoj... Jag funderar lite över gymnasie! Jag ska nog gå bild eller musik på Aranäs, men hur ska jag kunna välja mellan dom?

Imorgon måste jag gå upp vid sju! Jag ska försöka gå och lägga mig tidigt, halv tio! (det kommer inte bli så)

Ha det göööööött

/Amanda

Kommentarer
Postat av: lala

åh, jättejättesöt blogg har ni. inspirerande är den också! =) keep up the good work girls!

2006-08-23 @ 14:52:56
Postat av: Anonym

bar så ni vet så är jag ett "fan" av ert. haha , nej men typ gillar era kläder jättemycket. speciellt olivia eftersom hon har bilddagbok

ha det bäst:)

Postat av: Olivia

hoho, tack så mycket! nu blir vi jätteglada!
amanda har också bilddagbok, även om hon inte är lika aktiv som jag. Amanda, heter hon där. puss!

2006-08-23 @ 18:06:10
URL: http://moderniteter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback