Hej bloggen

Hej! Jag trodde att jag skrev för en månad sen (eller ännu längre är det nog) att jag skulle börja blogga igen? Tydligen inte! Men nu gör jag ett försök igen. Sen senast har jag jobbat, höstdeppat och varit i London. Den staden gav mig lite energi tillbaka faktiskt. Amanda var bästa guiden och jag hade kunnat shoppa med mig halva stan hem tror jag. Men jag nöjde mig med en randig tröja och detta:


Klänning från Tosphop


Armband från Portobello market


Bh från Cos

Imorgon ska jag till Stockholm. Kanske kan uppdatera blöggen från tåget. Hoppas.
/Olivia

Kommentarer
Postat av: felicia

fint!!!

Postat av: lillan

vilket fantastiskt armband. det vill jag se irl snart. puss påre

2010-09-27 @ 22:22:51
Postat av: lillemor

Fina grejor! Ha det gott i Stockholm!

2010-09-28 @ 09:17:26
Postat av: Karin

Åh vad roligt att du börjat blogga igen Olivia! Du är en härlig inspirationskälla! <3

2010-09-28 @ 16:25:52
Postat av: lisa

alltså vad jobbar du med? puss

2010-09-30 @ 21:22:35
Postat av: A

Bra idé att fly landet för att ta semester från höstdeppen. Kanske ska slå till, hm. Älskar BHn, btw. Påminner om en bikinitopp jag hade :)

2010-10-01 @ 20:51:35
URL: http://airwayfever.blogg.se/
Postat av: Ellie

Åh vad fin klänning. Jag dör lite. Var i London och shoppade på hörstlovet, nästan dog på allt fint då. Åh så mycket fin och alldeles för lite pengar i plånboken. <3

2010-11-15 @ 02:07:55
URL: http://inelliesmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback