Dagens tjej

101803-768
Snygg brud från bästa
HEL LOOKS.

Skorna är grymma, jeansen skulle jag nog vanligtvis vara tveksam till men på henne funkar de skitbra. Håret är underbart. Det enda jag inte gillar är väskan eller vad det är som hänger över bröstet, den förstör lite.

Nu har mitt rum blivit ommålat för andra gången på en vecka. Idag behövde jag dock inte lyfta ett finger... Mina päron var så snälla och gjorde jobbet. Tack mami och papi! Jag känner mig lite bortskämd. Haha, nu frågade far min: "vad ska du ha för färg nästa vecka?".

Slutligen vill jag citera mig själv (från min privata blogg):
"JAG ÄR SÅ HELVETES SATANS SHOPPINGSSUGEN."
Jag är pank. Studiebidraget kommer på onsdag men de pengarna ska jag ha till annat än shopping. Så vad gör man? Blundar för allt som är fint och håller sig ifrån stan helt enkelt. Och tänker på allt roligt man kommer kunna uppleva tack vare att man inte lägger stålarna på kläder och dylikt. Idag fick jag dock ett lovande samtal som kan leda till lite extra cash i framtiden.
Men här är min önskelista just nu:

• Blåjeans
• Parkas
• Gräddvita Converse
• Ballerinor i silver och svart


Kommentarer
Postat av: Mini

Snygg outfit! Håller med dig om jeansen, tycker däremot att väskan (eller vad det är) är snygg till! :) Men jag är också in love i sådana väskor.. :) Nice blogg, systrar!

Postat av: Jessica

Jädrar vilken snygg frisyr! Hon passade skitbra i det. Gillade hennes linne med.

2007-02-24 @ 14:04:05
URL: http://helgadorotea.blogg.se
Postat av: Linda

vilken färg på rummet`?

2007-02-24 @ 14:12:44
URL: http://nogg.se/somsagoliik
Postat av: sandra

Frisyren var verkligen jättefin, men jag tycker jeansen var rätt hemska....

2007-02-24 @ 14:16:37
URL: http://www.helgadorotea.blogg.se
Postat av: Moa

Jag har faktiskt världens undebaraaste prasselparkas från London, synd att det är så jäkla kallt bara =/

2007-02-24 @ 14:22:59
URL: http://crazypill.blogg.se
Postat av: R

Hel-looks är underbart, man ser så många olika stilar där. och extra plus för att min pojkvän är där, sida 4 bild ett Sebastian. helsingfors är en av de bästa städerna i hela världen, så trendigt, ungt och urbant! RES HIT!

2007-02-24 @ 20:11:29
Postat av: Olivia

Mini- tack hördu =)
Jessica- jaa linnet är skitfint!
Linda- vitt!
sandra- ja smaken är som baken, själv skulle jag nog inte tagit på mig dem men tycker ändå hon bar upp dem med bravur.
Moa- jaa men snart är det vår, då får du äntligen glida runt i din parkas. ah.. jag måste ha en
R- aw, söt pojkvän! jag är riktigt sugen på att besöka denna stad faktiskt.

2007-02-25 @ 12:15:22
URL: http://moderniteter.blogg.se
Postat av: Anonym

En tips, sälj lite gamla kläder på tradera ;) och länka till aktionerna från bloggen.

2007-02-25 @ 20:30:27
Postat av: jenny

nej va kul. hon på bilden e min kompis! och måste hålla med att hon ser skitsnygg ut! go helsinki!

2007-05-13 @ 19:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback