Oooooj

Hello... Det har varit en stressig, rolig praovecka. Först på Chalmers tre dagar där jag fick blanda ihop superfarliga (eller, en sak jag blandade ihop var iallafall farlig... det var typ flytande cancer, läskigt) ämnen till jaaa... vad blev det egentligen? Det var iallafall otrooooligt faschinerande! He he he, kemi är nog inte min grej! Fick vara med på två lektioner/föreläsningar också, jag fattade verkligen ingenting! Nån här som kan räkna ut ekvationer som t.ex. den här Ψ × 10,9 T ∫0,394>= 145? Nää just det. Dessutom skrattar dom som går på Chalmers åt konstiga saker, dom typ baaah azzååå "Kan man säga att det går oändligt långssamt???" *fniss finiss fniss*

Och nu de senaste två dagarna så har jag vart på
Sommar, det har varit kuuul! Har spenderat mest tid med duktiga fotografen Marika, vi har inte gjort så jäääättemycket kanske men jag har ändå lärt mig en hel del känner jag och fått svar på frågor jag hade...

Kolla vad jag fick på posten idag!! Oh, gratis är gott, för jag vann massa produkter från Nivea i en tävling på deras hemsida! Oki, Nivea är väl inte direkt något supermärke men som sagt, att få saker är ju alltid trevligt!



Det har allt blivit lite shopping i veckan också... I onsdags köpte jag en blus (den som jag har på mig idag, se föregående inlägg, den är söt med klädda knappar, plisserade volanger och en liten rosett) och ett finfint skärp på Emmaus och idag blev det lite Röda Korset grejer, bland annat två söööta koftor! Nu ska jag äta och sedan ska jag vila hela helgen för eftersom jag varit döförkyld hela veckan är jag ganska så tröttelitrött.

♥ Amanda








Kommentarer
Postat av: sarah

det låter minst sagt som en händelserik vecka :>
härlig överraskning med priser!

Postat av: Karin

Hejhej!
Roligt med prao! Jag ska också börja leta efter jobb!
Grattis till priserna!

2006-10-21 @ 11:04:22
Postat av: Ida

heeej, vet ni vart man köper knark är bajs trosor?

Pussssss

2006-10-21 @ 16:21:23
URL: http://www.almond.blogg.se
Postat av: Anonym

jag såg olivia på stan idag.

2006-10-21 @ 18:10:32
Postat av: Anna

Niveas produkter är faktiskt kanoners så var glad att du nu har en hel del av det;)

2006-10-23 @ 18:58:29
URL: http://ananasen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback