Nights are Mine

Dags för ett nattligt litet inlägg från mig innan jag hoppar i säng. Idag har varit en förfärligt seg dag, men kändes det som om jag höll på att bli sjuk så jag tog det säkra före det osäkra och stannade hemma. Fördrev dagen med bland annat en god bok och lite fotografering, en del av resultatet kan ni se nedan, resten finns att beskåda för allmänheten på www.bilddagboken.se, där jag heter så mycket som gitarrmongot.
Imorgon bli det andra puckar, då ska ni få se på både fredagens gästoutfit och kanske ett par funderingar om höstens mode. Godnatt från Olivia

  


Kommentarer
Postat av: Sobie

HEJ!!! Tack så jättemassa för tipsen! MEn, en fråga till, hur ändrar man storleken p en bild så att den blir rätt?! I paint går det ju inte, och alla mina uppladdade bilder blir 400x300, och det är ju lite fel! Tacksam för svar!

Postat av: Anna

Jag älskar rosbilden. Jättefin!

2006-10-15 @ 11:35:14
Postat av: sofia

ser fram emot höstinspiration. ni är så snygga!

2006-10-15 @ 11:50:54
Postat av: Anna

Underbart ljus på den andra bilden:)

2006-10-15 @ 11:52:33
URL: http://dedicatedtomormorkirsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback