Lördag på Kviberg

101803-31Hej hej hej hej hemskt mycket hej!
This is Amanda writing...! Höhö

Idag åkte jag tillsammans med min kära far och syster till Kvibergs marknad i Göteborg. Där var det ganska trevligt. Mycket grejer och mycket folk. Vi köpte inget, orkade nog inte riktigt titta så mycket, och mycket var ju inget att ha... Typ massa begagnade lampor, porslinfigurer, kläders-som-säljs-på-torget-i-frillesås-kläder, öhum jaaaa... Men vem vet, om man orkar kolla så kanske man kan göra fynd? Får åka dit någon mer gång med någon som är villig att gå och spana en stund.
Lustigt nog så såg Olivia plötsligt husen som hennes vän Alex bor i, det låg precis bredvid marknaden... så vi gick och hälsade på honom lite. Han har en tuff studentlägenhet han!!
Sen köpte vi iallafall feta och goda langos. När vi åt dom kom det getingar, och så pratade en äckelkille med oss. UUUUH! Vi gick därifrån och åkte istället till Stadsmissionen! Olle provade en massa grejer och vi hittade faktikst en del fräcka saker där. Men tyvärr så hade vi sammanlagt om vi räknade ihop våra pengar bara en krona att handla för...
Men DÅ hittade jag värsta fula (snygga? coola? jag vet inte se och döm själva) nördglasögonen som verkligen väckte habegär i mitt unga tonårshjärta!! Som tur var fick jag långa 20 kronor av pappa. Tack pappa.



Dagen till ära hade jag på mig detta: Linne från H&M, shorts från Mango, knästumpor från Lindex. Skorna från Indiska och väskan från typ Bianco är Olivias får jag väl ta och upplysa er om.

101803-33

Ikväll ska jag och Moa titta på film och äta godis. Trrrrreeeevligt värre.
MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR! /amanda






Kommentarer
Postat av: Elin

Kviberg i Göteborg idag? :O

Postat av: Anna K

Kibergs marknad är...annorlunda. Va där en gång och hittade inget, eller vi köpte nog nåt att äta men det va allt. Men linnet du hade va jättesnyggt!

2006-08-26 @ 20:09:34
URL: http://dedicatedtomormorkirsten.blogg.se
Postat av: Klara

Ballt :D

2006-08-26 @ 23:11:13
Postat av: sorbonne

Glasögonen är bortom coola, de är så inspirerande! Jag tycker väldigt mycket om att läsa er blogg, den är verkligen min typ av blogg. Många inspirerande outfits och härliga inlägg!

2006-08-28 @ 19:55:08
URL: http://sorbonne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback