Dagens och gårdagens klädslar

 Idag: stickad kjol, här som top, mammas gamla. Tights, Gina Tricot. Skorna är ett par gamla godingar (som synes) ifrån Indiska.


 Under dagen såg jag ut ungefär som på den första bilden fast jag hade svarta tigths och andra skor (de på bild nummer två). Framåt kvällskvisten bytte jag om till yngsta syrrans klänning från H&M och dansade till Navid Modiri och Gudarna på Pustervik.

Jag får beklaga att blogg.se lever sitt eget lilla liv föresten. Men det blir kanske ett nytt litet modereportage i afton eller imorgon. Pözz från Olle

Kommentarer
Postat av: charkdisco

jag älskar dina svarta från indiska alltså

2006-08-27 @ 13:23:04
Postat av: You know you love me

Var tvungen att länka! jag är kär i er båda, speciellt glajjorna!

Postat av: emma

var är klänningen köpt????? hur snygg som helst!

2006-09-01 @ 20:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback